Monday, September 28, 2015

こんばんは!はじめまして!ハメル(はめる)です。Princetonなにねんせです。せんこうはあじあけんきゅうです。MarylandのAnnapolisからきました。どうぞよろしく!

That was my attempt at typing in Japanese. 希望能夠成功!Anyway in using this 部落格 to 發洩我的感情 I'm sure you my 最愛的讀者 will be upset to know that je suis celebre. 沒錯,我跟我女朋友 broke up了。 I'm still processing it but it should be 還好。我還有很多很複雜的感覺。Time will tell.

7 comments:

  1. はめるさんのちゅうごくごはよいですo(^▽^)o

    ReplyDelete
  2. はめるさんはすごいです!

    ReplyDelete
  3. こんばんははめるさん!よろしくおねがいします〜 呵呵你在这么短的一段话里塞了四种语言挺酷哦! I'm sorry to hear that you broke up with your girlfriend でもそれはあなたがらくてんかことおよいです。がんばってね!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈哈謝謝,I really appreciate your support! 其實,如果好馬不吃回頭早,我就不是好馬了. Mais c'est bien parceque maintenant nous sommes entrain de discuter nos problemes. So that's nice!

      Delete
  4. Hello. I'm Kotaro Okawa,first grade at ritsumeikan university in Japan. I'm studying English and administration. My hobby is olaying football or tennis.
    Do you like Japan?

    ReplyDelete
  5. ハメルさん、お早うございます!初めまして、ブランドンです。私はコロンビア大学の三年生です。数学とコンピュウタサイエンスを勉強します。どうぞよろしくお願いします。ハメルさんのブログは、とても面白いですね!台湾の台北から来ました。私も中国語がわかりますが、フランス語があまりわかりません。ハメルさんは、アナポリスから来ましたか。アナポリスは、どんな 町ですか。

    ReplyDelete
    Replies
    1. ブランドンさん、お早うございます!很高興認識你、どうぞよろしく!ブランドンさんはタイペイから来ました、我以前也住在台北。僕の日本語はまだ上手じゃありません So I feel like I have to switch around to some extend, which is fun but also annoying to some extent I'd imagine. ごめんなさい!

      アナプリスはとても綺麗な町です!古いです、所以有很多有趣的建築。

      ブランドンさんはタイペイのどこから来ましたか?

      Delete